I'm home!

Helt galen helg, jättekul även om vi vart tvungna att avbryta tävlingen och att min söndag blev till att ligga i kojen och sova för att jag troligen fått i mig laktos på frukosten så hade så sjukt ont i magen.

Alla vart så taggade för tävlingen igår och så seglingssugna. Men helt plötsligt ropar en toppgast {en som seglar toppseglen längst upp på masten} att salningen, det som "håller ihop" den undre masten och den övre, har spruckit! Så vi fick bärga seglen på den masten eftersom det hade kunnat hända en olycka annars.
Det var riktigt tråkigt att vi då var tvungna att avbryta tävlingen, men alla var glada och positiva ändå!

Nu är jag hemma och är trött, även om jag sovit den mesta av tiden idag, haha! Så nu det blir ett bubbelbad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: