en nolifer kommer med en lista..

..såhär på en lördagkväll. Har du också tråkigt så kan väl du ta och läsa min fina lista jag hittat!

Vad gör du just nu?
Jag har så otroligt tråkigt att jag gör den här listan. Ska snart lägga mig och läsa (!)

Var tror du att du är/gör om 1 år? 
Hmm då är jag inne på mitt sista år på gymnasiet, har nog en hel del att plugga. Men annars har jag inga planer/tankar på vad jag kommer göra. Tar det som det kommer helt enkelt!

Vad ångrar du, om något, i livet?
Jag har alltid tänkt att fan, varför åkte jag inte tillbaka till Spanien efter påsklovet och fortsatt pluggat där.. men så vet jag att jag blev så ledsen när jag visste vad jag hade här hemma, hur lätt det var, att kunna prata med sina kompisar när man vill om vad jag ville utan att behöva tänka så det knakar och förklara runt ett ord jag inte kunde.. Så har bestämt mig för att jag inte ångrade det valet och ser istället på tiden jag var där som värdefull. Och jag kan inte komma på något annat som jag ångrat, så nej blir nog mitt svar!

Vilka 3 saker är du beroende av? 
1. Min mobil 
2. Mat!
3. Torsdagsmys - Det är nått som min familj alltid haft och jag kommer alltid att ha det. När mina föräldrar var i Spanien för några veckor sedan så hade jag och min bror ett eget torsdagsmys. Med torsdagsmys menas alltså nått gott att äta /dricka osså något bra att kolla på!

Har du någon dold talang?
Nej men jag önskar jag hade.. ascoolt ju!

Vad har du på dig just nu?
Mjukisbyxor och en sjukt snygg pjamas-tshirt med Tiger på!

Bästa skönhetsknep?
Jag tror att alla behöver komma på sina egna skönhetsknep. För det som funkar på vissa funkar inte på andra. Men på mig tror jag sömn behövs. Och en tvätt morgon och kväll + ansiktsmask nån gång i veckan!

Vilka är dina dagens planer?
Kvällens planer: SOVA!

Vad äter du helst inte?
Tjockpankaka, rotmos och vit chokladpanacotta

Nämn 3  bloggar du besöker dagligen?
Mina underbaringar Maia, VirreIdrull och Sofia .. oups där blev det fyra

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Yes!

Bästa staden/landet du besökt 
Köpenhamn, den är så sjukt mysig!
Men sen så har jag ju inte besökt så värst många länder eftersom att mormor och morfar bor/ har ett hus i Spanien som vi hellre åker till än att åka på charter. Även om jag skulle vilja prova det med någon gång. Men Jag älskar Spanien och stället där dom bor!

Vilken kändis får du höra att du liknar? 
Jadu, det finns väl ingen kändis så. Men Maia tycker av nån konstig anledning att jag liknar Egoina

Vad är din största rädsla?
Jag har flera... Spindlar, skogar i mörker och åska är några.

Vilka är dina favorit namn?
Pojkar: Ludvig, Kasper
Tjejer: Juline 

Hur/Var vill du bo i framtiden?
Hmm.. troligen i någon mysig stad. Vilken är oklart men i alla fall i en stad! Vill inte bo på ett ställe där knappt bussarna går, det är ett som är säkert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: