4e oktober, Kanelbullens dag

Idag tog jag en mysig fika med Virrepirre med massa härligt snack! Sånt är välbehövligt ibland, och idag var det en sån dag. Skitväder ute och lite updates att dela med sig av! Alltid lika mysigt med den bruden!


Jag är så galet avundsjuk... Bästa Maia ligger på en strand nere på Kreta och har det härligt, och mina föräldrar ligger på en strand nere i Spanien och har det skönt! Själv går man i skolan i ett regnigt och kallt Sverige.. Men jag saknar er massor alla tre! ♥


Jag åt ingen kanelbulle förut när jag fikade med Virre och eftersom det är kanelbullens dag idag så ska jag och brodern ta några av mina hembakade bullar och ett glas mjölk, Mmmmmmm!




Kommentarer
Skrivet av: Maia

Åhh saknar dig med bästis <3

2011-10-04 | 21:51:27
URL: http://maialundstrom.blogg.se/
Skrivet av: virre<3

Hihi Asss myyys var det!!! <33

2011-10-04 | 22:03:15
URL: http://virrepirres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: