Har du motivation till salu?

Jag förstår ingenting. Eller jo, det är snart sommarlov. Men då borde man få mer motivation så man kan få bra betyg i kurserna? Varför är det inte så...
Jag orkar inte plugga, orken ligger under mina fötter som jag trampar på. Jag har haft hela den här helgen till att plugga på kemi, då jag har prov imorgon. Har jag gjort det, nej.
Trodde aldrig jag skulle sänka mina ambitioner så lågt som att det räcker med ett G/VG. Det känns som om det inte spelar någon roll vad jag gör, jag får G/VG ändå, då sjunker motivation något så in i hel*ete.

Jaja, jag ska ta mig förbi kemiprovet imorn och NP i matte B näst nästa vecka...



Kommentarer
Skrivet av: Lisa - Smilinggirls!ッ

Fin bild :)

2011-05-30 | 18:21:06
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: