Just nu: on the road

Igår kväll hade jag en mysig kväll med mamma. Pappa cyklar Vätternrundan just nu så var inte hemma igår och min broder var hos en kompis så vi hade en liten mor och dotter - dag. Vi gjorde tacos, åt glass och mina favorit popcorn och kollade på en väldigt bra "tjejfilm", Eat Pray Love heter den. Mycket sevärd!

Just nu sitter jag på bussen till Jonatan. Sov knappt något i natt så stensomnade nästan direkt jag satte mig, haha. I och för sig bra, tiden gick. Vill kolla på film, men hade ingen jag vill kolla på.... Får väl ta och kolla på avsnitt av Hem till midgård.

Idag klockan 3 börar min 31 dagars lista, så varje dag klockan 3 finns det iallafall ett inlägg! Men ska försöka hinna uppdatera så mycket jag kan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: