Dag 4: Min favoritårstid

Det är nog ganska självklart vilken som är min favoritårstid. Det känns som om jag går på sparenergi när det är tråkigt höstväder och kallt äckligt vinterväder. Senvår och sommar är mina årstider, då mår jag toppen och är glad och positiv till det mesta!

Speciellt när man nu har sommarlov och slipper tänka på massa, bara vara och göra precis det man vill då kan det inte bli bättre! Träffa kompisar, sola och bada, mysa med filmer sent på natten och inte tänka på att man ska upp tidigt nästa morgon.. Mmm det är livet, då lever man!

Men varje år så tänker jag "denna sommaren ska jag bara ta dagen som den kommer, chilla, sola och bada.." osv. Men varje sommarlov blir lika uppbokat. Nu har jag bokade veckor enda tills de sista 2-3 veckorna på lovet, haha! Fast jag tycker ändå om att veta vad jag ska göra även om jag gillar spontana saker


Kommentarer
Skrivet av: Maria

Vad förvånad jag skulle bli om du valt vintern som favvoårstid! Uppväxt i en familj, med idel klena skidtalanger och en avsky för allt som är kallt, blött, mörkt och snöigt. Ja, som vintern...typ.

2011-06-21 | 17:35:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: