Dag 1: Presentera mig själv

Yes, första dagen och första inlägget på listan!
Ush jag tycker det är så svårt att beskriva mig själv, men men, here it comes!

Jag heter då såklart Nathalie och är 17år {94:a}, bor med min familj i Stenungsund, några mil ifrån Göteborg.
På vardagarna pluggar jag på det tekniska programet i Kungälv med min favoritklass! Efter skolan tränar jag, är med mina kompisar eller pluggar, eller varför inte alla tre samtidigt.

Jag tränar på Sportlife, blir en pigg och glad tjej av det där. Jag brukar dansa, boxas, body balance {yoga/pilates} och träna i gymmet.


På helgerna har jag dansklasser för barn {Funkykidz} på Sportlife, vilket jag älskar! Älskar att ta hand om/leka med barn och älskar att dansa så varför inte kombinera båda två! De ger mig grym energi för resten utav dagen!

På sommrarna  seglar jag oftast med Westkust, ett segelfartyg där jag är instruktör. Tråkigt kanske ni tänker, men jag tycker det är grymt kul, lära känna nya vänner/nytt folk och segla. Mums!
högerbilden: kör en blandning av westkust och funkykidz = morgongympa ;)


Sen har jag då en pojkvän långtlångt bort på andra sidan av Sverige. Alltså ett distansförhållande, inget roligt alls, men är man kär och han är den bästa så kan man stå ut med det! Vi träffas ungefär 2 gånger, helger/lov, i månaden mer eller mindre. {Mer om detta kommer en annan dag/annat inlägg på listan!}

Tror jag fick med lite utav varje av mig själv nu. En utav sakerna kommer komma mer utförligt i ett annat inlägg, men jag tror nästan att de andra sakerna också kommer komma med. Så en mer detaljerad beskrivning får ni vänta på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: