Tillbaka?

Hmm.. ja kanske! Ett par inlägg om dan ska jag nog allt fixa :)

Har vart och tagit bort ett födelsemärke idag, skitläskigt! Var så nervös så jag skakade.. hatar allt som har med sprutor, knivar och saxar att göra!

Denna veckan började min "Träna-mer"! Jag vill ju träna mer än vad jag gjort, eftersom jag är så lat när jag är hemma och tänker "Gymmet VS soffan... soffan!" Men nu så i måndags när vi fortfarande hade jullov så fick jag träningssuget tillbaka.
Måndags blev det då Zumba, hade inte gått på den nya releasen men den var grym!
Igår körde jag och Mandy box, det var verkligen längesen! Men alltid lika kul.
Idag tänkte jag gå på zumban igen, älskar ju att dansa och imorn blir det ett pass S-Core med Mandy :)

jäkla tunga som alltid åker ut på alla bilder ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: