Musdrama

Jag och Jonatan hade vart och duschat så skulle jag klä på mig. Så tog jag upp ett linne ur väskan och tyckte att det såg väldigt konstigt ut.. det såg liksom söndrigt ut.

- Jooonte, vad har ni här egentligen? Har mandy (en av hundarna) vart här uppe eller?
- Naae, det tror jag inte, vadådå?
- Asså mitt linne är helt sönderbitet!?
- DET ÄÄR NÅTT I DIN VÄSKAAAA!!!
- VAAAAAAAH??????????? *springer ut ur rummet*

Det var alltså en MUS i min väska!! Euuww säger jag bara. Jag gick inte upp till rummet på hela dan och tvingade jonatan att vi skulle sova på soffan nere i vardagsrummet, haha!
Trodde jag skulle drömma mardrömmar om möss men det slapp jag.

Vi (jonatan) fick aldrig tag på musen även om han satte upp musfällor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: