Datorfritt

Jag tog en helg utan dator, så därav inga inlägg!

Men nu är jag tillbaka och har haft en perfect helg. Fredagen spenderade jag med världens bästa Maia och hennes knäppis till pojkvän, haha! När jag tog bussen hem från dom halv 1 på natten så var det 20grader ute, helt sjuukt!

Igår skulle jag vart barnvakt men min faster blev sjuk och kunde inte åka iväg och göra allt hon skulle göra så jag blev barnfri. Det blev en dag med min älskade farmor i stället.
Vi har inte kunnat hälsa på henne sen hon opererats eftersom att hela familjen vart sjuk sen dess, så vi var där nästan hela dagen igår och fikade, lagade mat och bara hade det trevligt. Hon är så fin! ♥ och nu när hon börjar bli pigg så ska hon snart behöva må dåligt igen.. äckliga sjukdom som inte borde finnas!

Så idag har vi hjälpt henne att städa och tog en fika till med henne, mumms med plomonpaj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: