Uppdatering från R-rum

Ja, som jag sa så skulle det troligen inte bli så mycket bloggande för min del. Eftersom att vädret är underbart så sitter man inte gärna inne! Men nu är min käre och tränar så passar på att blogga lite.

Låg i solen hela tisdagen = ett rödljus till natha. Hade inte en tanke på att smörja in mig så min panna och näsa lyser fortfarande! Så det blev inget solande igår. Vi åkte och bowlade, gissa vem som vann!? 'Jag såklart ;)

Jonatan bor mitt ute i skogen i princip, mellan två "samhällen" (skulle jag nog säga, han skulle väl säga något annat.. haha) så idag tog vi oss en lång promenad in till ett av dom och köpte glass, härligt!

I måndags när han mötte mig i Norrköping så bjöd han mig på glass i Ben&Jerry-glassbaren som de har i centrum, galet gott!



Kommentarer
Skrivet av: Yasmine

Glad Påsk :)

2011-04-22 | 16:26:48
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Skrivet av: Maj

Skönt att höra! =) ja har haft de bra också, typ

2011-04-25 | 21:20:35
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: