Minnen..

Idag har jag vart inne på en återkoll hos öronläkaren. Haft problem med dom där öronen sen jag ploppa ut ur mamma. Men nu var det drygt 5år sedan som jag var där tror jag. Så när jag kom in där på Öron-näsa-hals-avdelningen så kändes det som om jag var liten igen, haha...

Fick göra hörseltestet som jag gjorde varje gång, men hade glömt av hur snurrig man blir av det.. tillslut känns det som om man hör toner hela tiden.. haha!
Hade fått ett pyttelitet hörselfel och då sa läkaren: "Du kan tyvärr inte bli stridspilot då man måste ha helt full hörsel.. men annars är det inget hinder för något."
Då tyckte mamma att det ändå känns lite onödigt om jag skulle bli pilot då det värsta jag kan göra är att flyga, typ! hahha.

Annars såg allt lika dåligt ut som tidigare, inget förändrat... = jag kommer få leva med hellre-dö-än-att-fortsätta-landa-vid-flygning - känslan, i hela mitt liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: