Letat över halva Sverige.. typ

Igår åkte jag o familjen in till torp för att leta jacka till mig bland annat.. Alla köpte kläder, utom jag! De jackorna som jag hade kollat på HM's hemsida fanns inte, alla var slut och hittade ingen annan i någon annan affär som jag ville ha. Förutom en på Lindex, men den var lite dyr för min plånbok så jag köpte den inte.

Men så kom mamma på påvägen hem att hon hade rabattcheckar på Lindex, och då skulle den bli mycket billigare. Men när vi kollade på Lindex här i stenungsund så fanns den bara i en enda storlek, såklart inte i min ;) Så segt när man väl hittar en..

Meen när jag kom hem efter funkykidzen idag, så höll mamma upp en lindexpåse, och i den låg jackan.. haha! Blev asglad över att dom åkt till massa ställen utan att den fanns, men hittade den tillslut :)


Nu ska jag sova, och gött med sovmorgon imorn! Godnatt.


Kommentarer
Skrivet av: Jonatan

Var bra dåå älsklingen tur att din mamma är så snäll i mot dig :)+ att jackan var sexy <3<3

2010-09-26 | 15:41:36
Skrivet av: simone

riktigt snyggt! :D

2010-09-30 | 12:53:41
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: