Brunett vs blondin

Jag har fått problem.. min bäste Maia har snackat om att hon gärna skulle vilja bli brunett, så nu har jag också blivit jättesugen på att bli brunett! Ska jag göra våga bli brunett (hos frisör såklart..) eller vara feg och ha tråkigt blont hår? Men samtidigt är det jobbigt med att färga utväxten hela tiden, inte snyggt med ljus utväxt!

Under jullovet i 7an så tonade jag håret brunt hemma, så jag har vart brunett en gång.. men det var ingen fin färg, haha! Ignorera att jag har morrhår sminkat i ansiktet! Skulle på maskerad haha..
Sorry men ända bilden jag hittade från när jag hade brunt hår, hade bara svartvita webcam bilder annars..

Ne, jag är grymt sugen på nått lite mörkbrunt.. Får se hur det blir när jag klipper mig nästa gång ;)


Kommentarer
Skrivet av: Maia

HAHAHAHAHA den första bilden.. skyll inte på att du skulle på maskerad va, KLASSENS FJORTIS!! hahaha (a)

2010-10-14 | 21:46:41
URL: http://maialundstrom.blogg.se/
Skrivet av: Jonatan

SÖTASTE ÄLSKLINGEN <3<3 jag bryr mig inte i alla fall men jag tycker det är fint som det är men du passar i allt för du är super nathapatha<3<3<3

2010-10-14 | 21:59:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: