Natha goes smart #6

Som ni ser på rubriken så börjar jag komma upp i ett antal osmarta grejer om man säger så, haha!

Jag skulle ner till optikern för återbesök med linserna så Maia följde med en sväng för jag skulle även köpa hårfärg (min snyggt silvriga utväxt börjar bli nån cm..). Så när jag står där i kassan och ska betala färgen då märker jag att alla mina kort är borta... just de ja, dom ligger hemma i en annan plånbok, smart natha!
Så det blev ingen färg och jag kunde inte heller köpa nya linser men beställde så hoppas de kommer snart!

Lång håltimma spenderas till att ta snygga bilder! - Snodde Idas bild från fb


Kommentarer
Skrivet av: Maia

sv: neee.. gör du?

2010-11-30 | 09:44:41
URL: http://maialundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: