1 November

Det var grymt härligt med en sovmorgon! Även om jag gick upp 20 i 12 så var det ändå en sovmorgon. Så idag .. ja vad har jag gjort.. kollat på tv, pluggat matte, tränat och kollat på film! Mycket händelserik dag, fast nae.. Men jag gillar sånna slapp-dagar ibland :)

Träning, ja jag och mandyfarvaavavadini åkte ut till sportlife på Orust och körde Box Extreme!! Vi var grymma, men det var nog ändå inte det jobbigaste box-pass jag vart på. Men min mage kommer ha en sån jäkla träningsvärk imorn så det finns inte.. mandy har t.ex fått stå och bara peppra med slag mot den och slå på den + situps! Men det var svinkul!

Imorgon drar jag till bäste jonteponte! Saknat han sjukt mycket så ska bli skönt och få sova i hans famn igen (a) Jag ska försöka blogga när jag kan, men kan bli dåligt med den biten :/