Va tusan sparar jag alla för?

Tyckte min plånbok började bli en anings fet, och eftersom det inte berodde på pengarna så kollade jag där jag har kvitton .. oherreguu det var inte lite kvitton som låg där! 39 kvitton slängde jag!! Men varför har jag sparat alla undrar jag, typ kvitton från när man fikat, tagit ut pengar m.m

Nu är i alla fall plånboken lite smalare ;)

Ne man kanske ska kolla så Powerpointen om Canada är klar, imorgon har vi redovisning på engelskan och det var jäättelängesen vi gjorde de här arbetena så kommer knappt ihåg vad den handlar om..


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Mycket kvitto = inga pengar

Lite kvitto = mycket pengar ;)

2010-05-06 | 09:32:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: