Varför är det inte bra väder här?

Jag blir galen! Alla skriver att det är så varmt och soligt väder, men inte tusan är det de här :(
Jag vill också kunna gå i vår- sommarkläder!

Har inte skrivit på ett tag nu, men har haft fullt upp och en toppen helg :)
På onsdagskvällen förra veckan så vart jag på körlektion (!) Var inte alls taggad för det spöregnade och jag hade aldrig kört bil när det regnat.. men det gick askalas! Eftersom körläraren också pedaler så kunde ju inget hända.

Nån random bild från i somras.

I torsdag kom Jonatan hit, jag var även på den sista lektionen innan förarbevis- provet (för båt) som skulle vara på fredagen. Och provet var inte lätt, men jag blev godkänd iaf så jag slapp tänka mer på det.
Sen har vi bara tatt det lugnt och igår så åkte J hem, inte lika kul.

Idag har jag vart med Maiapaia, vi slutade vid 12 så vi vart nere på torget en sväng och kollade runt. Hade inga pengar med mig så köpte inget, men lite fönstershopping är alltid kul :)


Kommentarer
Skrivet av: Jonatan

Jag saknar dig oxå nathalie <3<3<3

2010-05-17 | 23:10:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: