Sängen nästa..

Efter 3 Shower och massa dans så är jag mer än död! Somnar snart på tangentbordet..

I första showen var jag bara med på instruktörsdansen, sen hade de som är på Orust sina danser. Så det var rätt skönt att inte börja. I och för sig så började det ju med instruktösdansen, med dåligt ljud så vi missa en grej, men resten gick jättebra! I andra showen hade jag mina trollungar - 4-5åringarna och Abbagruppen - 6åringarna. Sen hade jag även C's 4-5års grupp, hon kunde tyvärr inte va med så jag dansade med hennes trollungar med :)
Alla barn var superduktiga, men undrar hur många gånger jag hört Sky's the limit med Ola idag!? ;)


Nejnej, nu ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: