Temavecka

Igår bestämde jag mig för att följa med mamma på BodyBalance.. det vart liksom över ett halvår sedan som jag var på det. Jag är väldigt ovig men det gick bra, så ska gå på det varje söndag! Jag ska bli mycket vigare, haha!
Men idag känns det också, har träningsvärk i typ hela kroppen.. inte lika kul :)

Har temavecka i skolan nu, drogtema, så inga vanliga lektioner. Det är massa föreläsningar och så ska man göra lite olika arbeten. Idag vart det en föredetta knarkare som berättade om sitt liv. Det var faktiskt rätt intressant tycker jag, men lite hemskt också när han berättade.


Kommentarer
Skrivet av: Maia

Han var grym på att berätta! :D

2010-03-22 | 20:22:50
URL: http://maialundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: