Min beundrare? ;)

Min beundrare? ;) hahha 

Nu är jag äntligen klar med mitt fördjupningsarbete i Andra världskriget. Jag skrev om de vita bussarna.
Har vart hemma idag, mår inte så bra och måste kanske vara hemma imorn med, men får se imorgon när jag vaknar :)

Ååh snart lov! På fredag ska jag träna med de andra Funkykidz-instruktörerna. På Showen sen som barnen ska ha för föräldrarna så ska även vi visa upp en dans ;) S har gjort koreografin, så det är den dansen vi ska träna på på fredag! Det ska bli kul :)
På påskafton kommer Ninas familj hit, det vart ett tag sen jag träffa henne nu!


Kommentarer
Skrivet av: Maia

Vems arm är det? haha (:

2010-04-01 | 17:57:20
URL: http://maialundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: