1juni, sommar? JA!

Herreduuujevlar vilket underbart väder!
När jag vakna imorse så kände jag att jag inte hade några kläder. Jag gillar inte sånna dagar! Menmen drog på mig svarta tunna leggings o vit tröja.. SEN när jag skulle ta på mig gladiatorskorna (mammas egentligen) så fanns dom inte där. Då hade alltså mamma tatt på sig dom och klockan var mycket och jag hittade inga utav mina skor.. så jag var tvungen att ta på mig converse, utan strumpor! Jag doog av värme i skolan..

Sen bestämde jag och Maia att dra ner till torget efter skolan med Tinde o Mickis. Trevligt trevligt med mycket skratt! ;)

bilder tagna av Maia o Mickis.

Jag kom hem med ett vanligt vitt baslinne och detta vita linnet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: