Andra dagen avklarad



Jag har en heel del att göra ikväll, ska visa upp en dans till låt, visa en koreografi till en annan dans och sedan sitta och dirigera gruppen genom armar och miner.. till imorn!
Men det känns faktiskt bra, trodde det skulle gå sämre ;) Den första dansen jag ska visa kan jag väldigt bra, men den andra dansen sitter inte helt.. det är jobbigt med att man måste göra det spegelvänt mot barnen.
Men det kommer gå bra tror jag, tränar för fullt på familjen här hemma ;) Brodern fick va mitt första offer, efter maten blir det med päronen, haha!

Det blir mycket Funkykidz här nu eftersom jag går utbildningen denna helgen, men det får ni stå ut med ;)
Ne nu ska jag äta, sen blir det mer träning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: