Dónde estan?

Ååh när kommer min iPhone??!! :O
Det var över 2 veckor sedan vi var och beställde den, det måste blivit något fel .. det är rätt surt.

Imoorn är det Nationella prov i Svenska, ush och plus att vi inte har någon sovmorgon.. men det är ju bara för att alla ska göra det samtidigt :/
På torsdag har vi det andra NP i svenska, 3 timmars uppsats! Men vi slutar efter det vilket är skönt.

Ikväll hade jag tänkt köra BodyJam nere på sportlife, men jag stog som 5e reserv och jag har världens träningsvärk i skinkorna och låren! Så jag avbokade mig och bokade en soltid ist, skönt med lite värme och ljus :)


Kommentarer
Skrivet av: Maia

Haha jag vill också sooola c:

2010-02-08 | 18:52:08
URL: http://maialundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: