Lördag

Äntligen har man sportlov!
Inte för att det har vart mycket nu men det känns ändå som om det behövdes :) Men jag kommer vara lika usel som vanligt på att uppdatera bloggen, det finns liksom ingen inspiration.. jag fotar ingenting för tillfället och vädret gör en inte på bättre humör. Men hoppas det blir bättre nu lite längre fram :)

Idag har jag vart på Funkykidz, ungarna är för sööta! Man hinner med väldigt mycket när man går upp så tidigt som jag är tvungen att göra nu på lördagar. Idag gick jag upp tidigare än vanligt, men man åker ner till Sportlife och har två FK lektioner sen vid 12 - halv ett så är man liksom klar och har ändå hela dagen kvar nästan!

Halv sex sen så åker jag ut till Ninadenfina och sleepar ååver där :) Trevligt och jag har saknat tjejen massor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: