Kalas och försenade lussebullar

Jag bakade aldrig några lussebullar igår, utan gjorde dom idag istället!
Men först så vart jag på kalas till småkusinerna som har fyllt och fyller när vi åker till Spanien.

Min älskade lilla Alice som fyller 6år på samma dag som vi åker till spanien, hon ville inte alls att jag skulle åka hem. Hon var så ledsen och tårarna bara rann.. Ville bara ta med henne hem! Hihi, men lovade att jag skulle hälsa på när vi kommit hem igen :)

Hela kvällen har jag hållt på med en blogg till vårat projektarbete som ska lämnas in ikväll. Och blogg.se var såå segt och allt bara krånglade och blev inte som jag ville... men tillslut så blev det ändå helt okej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: