Hahahahhaa

Idag så slutade vi då vid lunch, så åt först på skolan och gick sedan iväg med tjejerna (utom 2 :( ..) och fikade och snackade i hundra år som alltid, haha! Tog sen bussen hem vid 3 och somnade så skönt att jag inte ens vaknade till precis innan stationen där jag skulle av... har aldrig hänt förut! Hahahha, brukar alltid vakna nån minut innan.

Fatta paniken jag fick när jag vaknade och såg att vi kör bort från stationen.. Hade ingen aning om när nästa busshållplats kom. Men tryckte på stoppknappen och hoppades på att den inte var långt borta..
Sån tur så hade Kvantum en utanför så jag kunde gå tillbaka till stationen igen ;)



Kommentarer
Skrivet av: Jonatan

Bästa painterskan <3<3<3

2010-12-16 | 17:24:15
Skrivet av: Maia

Hahah det tog tid att göra det där va? (;

2010-12-16 | 17:59:02
URL: http://http//:maialundstrom.blogg.se
Skrivet av: Maria Abrahamsson

Snyggt...och kul :D

2010-12-17 | 13:52:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: