Familjen Nörd

Familjen Nörd uppstod nog igår. Då min lillebror skulle lära min mamma att spela WOW (hon jobbar med IT så hon skulle kolla vad man lär sig och sånt på att spela det.), tror inte hon kom så långt, han försökte lära henne hur hon skulle göra för att inte springa in i väggar och dörrar.. haha ja på den nivån ;)

De senaste månaderna när jag har sett reklamer med spel som t.ex. Detta, så har jag blivit sugen på att prova spela för att den har så grym grafik. 
Så när brodern sa att han troligen skulle byta in sitt Wii + alla spel och köpa Xbox 360 + Kinect istället så tog pappa fram GameStop-katalogen och så kollade vi vilka spel som fanns och så. Då såg mamma direkt att Zumba fanns, då tyckte vi helt klart att han skulle göra det så vi kunde köpa Zumba-spelet ;)

Ja, iallafall så hittade pappa även Önskelistans sida, och började kryssa i vilka spel vi ville ha ... hahaha!

och på egen rad: Medal of Honor och Zumba!

Så om nu han byter in spelet så kommer vi nog verkligen bli familjen Nörd.. HAhahah


Kommentarer
Skrivet av: Jonatan

Jag har hittat rätt familj att bosätta mig hos NÖRDAR<3 :P <3<3

2010-12-05 | 18:00:26
Skrivet av: nathalie

Jonte: haha ja helt klart ;) <333

2010-12-05 | 20:24:55
URL: http://najtans.blogg.se/
Skrivet av: Maia

Ohh om ni skaffar ett sånt kan ni räkna med att jag flyttar in (;

2010-12-05 | 21:31:03
URL: http://maialundstrom.blogg.se/
Skrivet av: Maj-Lis

fattar nada den önskelistan är rena kinesiskan för mej,så det kan inte bli några julklappar,ha ha

2010-12-06 | 12:11:38
Skrivet av: Maria Abrahamsson

Ja, såna dårar asg

2010-12-06 | 15:48:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: