tisdag, 20 april

Det känns som om jag har ett stort, fett äpple i min hals, såå ont det gör!
Men annars mår jag toppen och jag har nog världens bästa frisör! Ringde henne idag och undrade om hon hade tid nån dag där jag kunde komma o klippa det lite kortare där bak. Så imorn kunde hon jobba över en stund för att klippa mig, och jag blev jätteglad :)

I söndags vart jag på BodyBalance, och herremingud vilken träningsvärk jag har haft! Kan knappt skratta för jag har sån träningsvärk i magen, men ikväll blir det BB igen ;)
Den bästa medicinen för trängsvärk var väl att träna?


Kommentarer
Skrivet av: Maia

Drömma kan man ju alltid göra (;

2010-04-20 | 18:38:47
URL: http://maialundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: