Twiiiiix

Idag på spanskan så skulle vi ha en tävling, det var 40 verb som var i dåtid, nutid och framtid. Och inte bara t.ex pratade, pratar och så utan; jag pratade, han har köpt, vi äter, de ska åka osv.. Iaf, 40 sådana som skulle översättas till spanska på 4min. Den som skrev flest rätt vann. Och det gjorde jaaaag! ;) Haha, jag fick en Twix!


Idag blir det plugga, plugga och plugga! Har ett SO-förhör och fysik-häfte imorn, på lördag har jag förarbevis utbildningen igen och har en del att plugga på det med..


Kommentarer
Skrivet av: Maj-Lis

Hurra Hurra för spanska verb jättebra Natta ,du är verkligen jätteduktig och energisk med pluggandet

2010-04-24 | 17:58:30
Skrivet av: Nathalie | Najtan [SVAR]

mormor, du vet inte hur liite jag pluggar egentligen.

2010-04-25 | 11:25:58
URL: http://najtans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: