Tur att jag har huvet med mig iaf!

Jag har vart så stressad inför den här dagen, på Funkykidzen idag skulle jag filma sen direkt efter åka på en utbildning som jag skulle missa halva tiden av. Så inatt fick jag 1 timmas sömn.. helt klarvaken vart jag. Vid halv 5, eller nått sånt tror jag, satte jag på datorn och började spela sims för då skulle jag bli trött! Självklart, men efter två timmar typ, då somnade jag. Men sen vart det upp igen och göra sig iordning för dansen!

Filmningen gick bra tror jag, men såklart glömde jag minneskortet nere på Sportlife så får hämta det imorgon. Kom på nu även att jag glömde lakanet som 6års gruppen använde, smart Natha! Ont i magen fick jag också av allt stressande.. ingen bra dag idag.
Men det var kul på utbildningen då jag fick träffa folk jag inte träffat på lääänge :) Så imorgon blir det ut på de igen.

Ikväll hoppas jag att jag somnar tidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: