Stressig helg, men helt okej ändå

Jaa, jag är ju inte sådär superglad.. menmen det blir ju inte bättre av att jag går runt och är arg på mig själv! Helgen har vart rätt stressig, som sagt blev det lite rörigt på funkykidzen, glömde allt o lite till märkte jag idag. Men utbildningen har gått bra, har två gånger kvar om två veckor sen är provet i maj :) Så mycket tid till att plugga gillar vi!

Imorgon är det skola igen, inte lika taggad på det och får hoppas på att veckan går fort och fredag snart så jag kan klippa mig! Är grymt sugen på de nu :)

Här får ni en till lamm-bild innan jag lägger mig ;)



Kommentarer
Skrivet av: mmautildah

Vad gör du :)?

2010-04-12 | 09:56:42
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: