Nytt till skosamlingen

Igår så ville jag ner till torget o kolla på nya converse och lite annat, så mamma åkte med mig ner. Men dom hade typ inget utav de jag skulle köpa, så vi åkte in till Torp istället. Så inne på Din Sko så provade jag de vita conversen med tunn sula, men på hyllan ovan så stog dessa rosa adidas.. och jag blev kär ;)
Jag är inte den som brukar köpa färgglada skor, men de här tyckte jag faktiskt var så coola så jag ville ha dom, hiihi!

Imorn ska vi till ungdomsmottagningen på morgonen, sen är det bara en eller två lektioner kvar. På torsdag är vi lediga, vilket är mycket skönt :) På freedag är det nationella prov i matte och efter skolan ryker mitt långa sletna hår.. fast ska bli skönt!


Ne nu ska jag ut och ta en promenad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: