Äre OK eller?

Naaaathalie har tappat bort sina nycklar .. igen!
Jag har håller inte längre räkningen eftersom det är påtok för många gånger :(

Igår stog jag och Linn i Cafeterian på skolan, det är rätt segt faktiskt. Menmen man är tvungen så!
Denna veckan är det friidrottsdagar för mellanstadiet här där jag bor, så idag vart det 5:ornas dag att ha friidrott. Jag, Linn och några fler vart funktionärer idag då, vi var på längdhoppen. Helt okej dag, men jag blir sååå sugen på att springa 60meter och staffet! Helt galet ;) Stackars Maia bara som fick vara kvar själv på skolan!

Jag trodde jag tappat nycklarna i skogen så mamma körde ner mig. Men jag hittade inga, men fick hämtat cykeln iallafall :)

Ikväll blir det Idol igen, min favorit igår var helt klart Jon:
"Jag tänkte köra en egen låt, äre OK eller?"



Kommentarer
Skrivet av: mandy

hahahah, kommer ihåg när jag skulle skrämma dig genom att "tappa" dina nycklar i brunnen.. fan vad jag skämdes HAHA. dom ramlade ner:( så vi fick fiska upp dom :b

kram:)

2009-09-10 | 23:03:19
URL: http://heymmandy.blogg.se/
Skrivet av: Nathalie | Najtan [SVAR]

Hahahaahah fyyfan vad du skrämde mig xD

meen vi fick ju tillbaka dom sååå :)

<3

2009-09-13 | 20:26:33
URL: http://najtans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: