Onsdag,

Håller just nu på med en engelskaläxa, ska bara prata om bilden ovan typ ;)
Idag vart det först skola, segt för vi har ett EA pass efter lunch där jag har fått syslöjd, sen lektionen efter det har vi slöjd med klassen - syslöjd för min del = 4 timmars syslöjd :O Det är riktigt seegt!
Menmen man överlever som tur är ;)

Efter skolan drog jag och Linn hem till henne och tjocka oss med B&J och en film. Sånt gillar vi!
Skulle egentligen ha tränat idag men jag behövde plugga lite osså.

I måndags bestämde jag mig för att ta bort min säng ifrån mitt rum, (jag sover ändå i min bäddsoffa) så det blir lite större yta tills jag ska byta och göra om rummet med min broder :) Så har börjat lite smått att ta loss sängen, den sitter typ fast kilad i mitt trånga rum [bild] , haha. Men ska ta bort den helt imorn.

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: