My bestfriends..

I fredags hade jag jätteont i halsen, så jag gick ju hem från skolan. Då vart Yoggi'n min bästa kompis, det var nästan det ända jag åt under dagen, sen blev näsdukarna min bästa kompis ;) Min näsa rinner som en kran.
Har fortfarande ont i halsen men inte lika mkt.. som tur är :)

Var ju hos optikern igår och provade ut nya glasögon och även kollade min syn, den hade ändrats lite men inte så mycket. Jag beställde ett par svarta lite större bågar (!) Måste helt klart vänja mig vid dom, men mamma o pappa sa att jag passade jättebra i dom så ;) Sen ett par lite mindre med silvrig båge har jag för mig :)

Tror nog inte det blir någon skola imorn.. Så blir kanske lite uppdatering under dagen om jag har ngt att komma med ;)
puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: