Ekoooo .. men nuu; liten bildbomb

Här ekar det ju nästan på bloggen!
Det är för att jag inte vart hemma. Jag har sovit hemma hos Linn från onsdag till fredag, mysigt! I fredags tog jag tåget till kusinen och kom hem för någon timma sen. Hon är för söt mitt lilla busfrö :)

Mina päron har nämligen vart på Irland och hälsat på de gamla ;) Och det bästa med att dom har vart ute o rest är ju att man får presenter sen när dom kommer hem :D



Beskrivning
bild1: Två tidningar och en bok som är på engelska
bild2: Örhängen, fick nästan likadana fast gröna också
bild3 och 4: Väldigt snygg mugg ;)
bild5: en snygg tröja jag fick av mormor&morfar :)

Helgen har vart väldigt bra, med mys och film :)
puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: