Najtan goes smart #2

Igår på matte lektionen kom en utav idrottslärarna in i vårt klassrum;
- Linn och Nathalie, kom lite. Ni vet att ni ska ha idrottslektion för 4:orna idag va?
- ehmm.. naae!
- Okeeeej..
- Men vi är ju klara med våran planering så vi kan ju ha den.

En timma innan vi skulle ha lektionen fick vi alltså reda på detta ;) Men det gick super! Det var rätt skönt att inte veta om det, för annars hade jag vart orolig flera dagar innan. Men nu han man liksom inte tänka så mycket, vilket var bra :)

Idag så hade jag sovmorgon till 9:25, men lyckades ändå försova mig! Huur?
Mitt alarm ringde aldrig, men som tur var ringde Linn och väckte mig 5 över 9, så jag skynda mig som tusan.
Blev 20 min försen till skolan men dom hade bara hunnit säga att vi ska byta klassrum imorn - vilket suger!

Jaa, annars har det väl inte hänt något intressant..
Fast jo, ska ner till mamma, sen ska vi köpa färg och tapet till mitt rum :D

Ne nu ska jag dra mig ner till mami!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: