Najtan goes smart #3

Hallåå! :)

Igår vart jag barnvakt åt mina kusiner, och det gick fiinfiint :) Så söta är dom!

Idag åkte deras familj iväg på dagen så då tyckte mamma&pappa att vi också skulle hitta på något..
Det blev en promenad i skogen efter mycket övertalande från deras sida. Okej tänkte jag, bra för min kamera som får komma ut lite och se lite nytt än bara mitt trista rum. Så jag släpade med mig den och när jag väl skulle ta min första bild så gick det inte .. då blinkade batteri-lampan. Jag hade glömt att ladda batteriet! Det är så typiskt mig !

Det gick rätt fort att gå slingan runt och det bästa var att det fanns ett mysigt fik där :)
Nu på kvällen har vi vart på middag hos min andra kusin, kul o träffa henne, hon växer o växer!


Kommentarer
Skrivet av: pacman

Tja det var väl inte bara du med dåligt batteri,jag hade ju två tomma med mig. HaHaHa

2009-10-30 | 06:40:11
Skrivet av: Nathalie | Najtan [SVAR]

HahahHAha, ne precis det var inte bara jag x)

2009-10-30 | 15:35:11
URL: http://najtans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: