En som är lite avundsjuk..

..det är jag de!
Mina kära pappa har nämligen flygit i ett sorts amfibie flygplan (eller vad det nu heter) idag!
De 2 bilderna längst ut på kanterna längst ner är tagna av pappa uppe i luften!
Tycker det verkar as coolt och hade gärna gjort det ;)
Imorse så ringde P till mamma och sa att vi skulle åka till segelsällskapet här nere med pappa, han visste inte om det. Så vi tog med oss honom och jag hade kameran med såklart!
Han har ju fyllt 40 och har alltså 40års fest idag.

När vi kom ner dit så kommer P's man flygande i detta plan :) Så han tog med pappa på en tur i en timma (!)
Kommer två till bilder sen och en liten film när jag laddat upp den, så ni kan få se lite.
Men Jag vart tvungen att ta kort med mammas kompaktkamera eftersom vi inte tänkte på att pappa kanske velat ha med sig sin kamera upp. Så han fick låna med sig min :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: