1 mil .. i skog

Idag började vi kl 9.30 vid Furufjäll, vi skulle gå 1mil med hela A1 på skolan!
Så stövlarna vart på, lagom varm jacka och fet halsduk - halsduken kunde jag skippat.. men tänkta att jag kunde lägga ner den ifall jag skulle bli för varm.

Och varmt ja det blev det verkligen, men fort gick vi också, jag och Maia var bland dom som var först hela tiden, efter vi fikat var även Linn med i "täten" ;)
Det fanns ju såklart galningar som skulle springa denna slingan med en lärare..

Utav oss som gick så vart vi klara först, och det var gött för då slutade vi tidigt. Blev klara 11.40 tror jag så vart hemma kl 12 :)
När jag var hemma tog jag en varm, gó dusch! Jag frös megamycket när jag kom hem, så det var behövligt.

Nae man kanske skulle ta o plugga .. en uppsats om Hinduism, en uppsats om Tvns historia, matte och spanska.

Btw höstlooooov nästa vecka! :) Har väl inga direkta planer, ska passa kusinerna en kväll bara.
puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: