Converse och åldersskillnad

Converse - köpte jag på WalkOn men de finns i många andra skoaffärer också :)

Har kollat en del på dom på nätet, fast i lila faktiskt, men har inte orkat beställa dom. Men så när jag vart med Linn nere på torget igår så såg jag dom inne på WalkOn och blev förälskad! Jag hade inte med mig några pengar igår och så kostade dom 995kr så tänkte att jag kunde se om de fanns billigare på nätet. Men de gjorde det inte så jag bestämde mig för att gå ner med mamma&pappa idag och köpa dom! Så nu är de mina :D

Idag har jag då vart nere på torget, sen har jag mest pluggat. Matte och No prov nästa vecka, och jag sätter mig såklart sista dagen...
Fast No'n har jag pluggat på lite för några dagar sen också så ;)

Ikväll blir det.. Ensam mamma söker ;) Hahaha, jag tycker det är så himla fult.. men ändå har jag kollat på alla säsonger och inte missat ett ända avsnitt (!)
Jag menar hon, Helena, hon är 37år (om jag inte minns helt fel) och hennes yngsta kille som hon dejtar är nu 25år för förra veckan vart hon tvungen att skicka hem 22åringen pga att hennes äldsta son är 17år !!
8 år mellan en blivande kille kanske och hennes son, det är liiite sjukt faktiskt!

Nuu måste jag sluta babbla.. ni måste ju ha tröttnat förlängesen ;)
puss&kram


Kommentarer
Skrivet av: Maia

Jag missade ensam mamma söker :'(

2009-11-02 | 16:23:36
URL: http://maialundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: