24 november

= exakt 1 månad kvar till julaftoon! Fatta vad tiden går fort..
Jag har redan börjat tänka på min önskelista ;)
bland annat:
  • Presentkort på IKEA, så jag kan köpa mig en matta och en spegel till mitt rum!
  • En Kan Dee - canvas tavla, antingen denna eller denna! Dom är sjukt snygga, men smakar det så kostar det.. Då kom jag på den smarta iden att önska mig det.. Men det svåra är ju att välja vilken man vill önska sig!
  • Pengar, är alltid bra att ha, speciellt när man hade tänkt sig en iPhone i framtiden.. lika bra o börja spara ;)
  • Kläder, aldrig fel.. min garderob är full fast samtidigt otroligt tom (?)
Idag vart då andra dagen på GinaT, idag har jag gjort lite blandade saker, men mest vart inne på lagret tror jag.. Det låter inte så kul men det är faktiskt helt okej :) När jag slutade vid 4 så träffade jag maia, så hon drog med hem till mig :)


Kommentarer
Skrivet av: Johanna - www.johannajagendal.se

Kan Dee's tavlor är så fina!

2009-12-10 | 11:09:47
URL: http://www.johannajagendal.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: