Inget intressant.. bara babbel

Ja, vad har hänt.,. det är reedan fredag nu igen ;)
Jag har börjat ha engelska med min vanliga klass, vilket jag är supernöjd med :D Mer tid med klassen är bra!
1 vecka till, sen äre loov, göttit. Nästa vecka blir det då 2 utflykter, på tisdag och onsdag, på onsdagen blir vi borta hela dagen o kommer hem på kvällen :)

Har inget nytt i bilder att komma med, tyvärr menmen.

jisses, jag sitter här och bara jäspar o jäspar ;D

Vi har förtillfället.. eller ah i några dar nu har vi inte haft svensktv elika med pest på en fredagkväll :O Så vi får väl sitta här med varsin data, eller samsas o kolla på programen i efterhand.. Vi får se. Ska snart äta ngt iaf tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: