Fredag den 13:e

Jag tror aldrig på sån här skit.. men idag. Fy jag är verkligen inte glad!
Min dag var annars jättebra, men så skulle jag gå ut med hundarna, och då .. dåå tappade jag MITT PEACE ARMBAAAAAND :O
Det märkte jag när jag kom hem, så mormor sa att jag skulle gå tillbaka och kolla efter det, men det hade börjat bli lite mörkt så jag hittade det inte :( Vi ska kolla imorn igen ifallomatt ..  bläää.

Ajja, nu ska jag snart sova, är supertrött.
Sovgott mina kära läsare :)
Även om inte alla kommenterar så har jag allt en del läsare! Och jag älskar kommentarer så det är bara att skicka på :)


Kommentarer
Skrivet av: ITmira

Attans otur, eller så kan man kanske säga att den som designade armbandet hade otur när de tänkte. Det spännet var en enda felkonstruktion, som gjort att lossna. Otroligt trist :(

Du får ge dig ut på spårjakt med vovvarna ;)

Nu ska vi åka o titta på minikusinen, puss mami

2009-03-14 | 11:28:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: