090309

Ska snart in till M, där jag ska sova ikväll och imorn. Men slänger in ett inlägg innan bara :)
Idag ska vi träna, styrketräring blire nog :D Känner inte riktigt för spinning.



Föresten, hade ju prov idag - musikprov.. Det gick väl helt okej, det var väldigt lätt om jag hade pluggat på rätt ;)
Nemen det var endel som jag hade missat, och hade jag kunnat det så var det lätt (det äre väl alltid men ;) Fick också tillbaka provet vi gjorde förra veckan i extra spanskan, fick 6.7 :D (av 10)

Ha de fint, puss o kram!


Kommentarer
Skrivet av: ITmira

Lite träningsvärk kan nog uppstå, men helt ofarligt;)

Vacker bild, sov gott hos M!

/Mami

2009-03-10 | 11:58:04
Skrivet av: mandy,

otroligt fin bild du :)) du är bäst <3

2009-03-12 | 20:46:47
URL: http://heymmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: