Sommarlovs uppdatering

Hej på er!
Det blev visst att vi stannar här hela veckan ist :)
Jag och Linn har bara chillat, solat och badat!
På tisdagen blev det mest solat om jag inte minns helt fel, sen på onsdagen solade vi fram tills N hade slutat jobba. Då stack vi till badplatsen som ligger mittemot här, badade och väntade på att A&M skulle komma hit med segelbåten.

Dom kom väl hit runt 6 - 7 på kvällen tror jag, då stack vi dit och hade det gött.
Igår åkte vi med dom ut och seglade, så himla härligt vart det, blåste rätt mkt ute på, men eftersom det va så varmt så vart det bara skönt att det fläcktade :)
Vi la oss i en hamn här på Ön och grilla korv, gick promenad och spleade fotboll o lite så. Jättehärligt var det!
Sen kom mami och hämtade oss på kvällen, då vart vi röda som kräftor, speciellt Linn, eller vad säger du? ;)
Hade inte smörjat oss med solkräm om man säger så, glömde helt av det. Tur att jag hade vart i Spanien så jag brännde mig inte, bara lite i pannan, dt syns inte men känns ;)

Nee, jag har ju inte uppdaterat med inlägg och bilder som jag lovat, men det finns väl ingen människa som sätter sig framför datorn sånna här dagar!?

Här kommer två kvällsbilder iaf som jag tog i tisdags tror jag :)



Ikväll eller imorn åker vi ut till någon holme och lägger oss! Så vi kommer hem på söndag, då blir det ny uppdatering igen!
Puss&Kram



Kommentarer
Skrivet av: Pitetjej [FOTOBLOGG]

Låter som att du haft väldigt härliga dagar.

Och visst stämmer det att man inte sitter lika mycket vid datorn sådana här underbara dagar. Känns liksom som sådant slöseri :)



Jättefina bilder förresten!

2009-06-26 | 17:47:42
URL: http://pitetjej.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: