Snart midsommar

Nuu vart det nästan en vecka sedan jag la in ett inlägg här!
Men jag har bara tatt dan som den kom och gjort det jag ville :D Så det blev Gbg med Linn en dag, stranden med kompisar, åkte ut till NÖn osv :) Har vart riktigt härligt!
Igår baaadade jag för första gången här i Sverige (!) Det va inte så farligt kallt ;)

Har inte tagit några kort de sista, men det kommer! Har även lite bloggtorka nu känner jag när jag sitter här, menmen,. jag kommer att lägga in inlägg när jag känner fört :)

På fredag är det midsommar! Och jag kommer nog lägga in ett inlägg här imorn, men om jag inte skulle göra det så önskar jag er en Glad midsommar! (säger man så?) ajja ni fattar vad jag menar :)
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: