Tredje gången gillt

Ja, vi gjorde iordning oss, jag gick upp tidigt för att duscha, käkade, var super nervös, tog med oss M&M till skolan.
Under 2 timmar höll vi på att skriva på papper o skit, sen kommer det en man när vi står och väntar på det sista (trodde vi)
Jag hörde att han pratade om mañana (imorn) och någonting, eller hörde jag fel? Nej jag hörde rätt. Jag ska alltså börja imorn för då vet dom vilken klass jag kan börja i. Så det var ju bara att åka hem IGEN!
Så imorn blir det tredje gången gillt!

Haha, just nu hör jag att det är lunchrast i skolan som ligger här bredvid, då spelar dom en låt, olika varje dag, lite coolt ;)

Vad händer idag? Ingen aning, får se, är rätt trött nu iaf och hungrig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: