Middag med pensionärer

Jag är verkligen jätteledsen för den dåliga uppdateringen, men det här internet här hemms hos mormor är inte det bästa! Det går så otroligt segt så jag kan inte gå in på bilddagboken eller bloggkoll, väldigt synd. Men sånt är livet just nu ;)

Igår åkte mamma, pappa och brorsan hem, tomt är det, men destå (? är det ett ord?) roligare att snacka via skype/msn :D

Idag har jag och mormor vart i Cartagena och handlat lite, jag köpte mig en tröja, ringar (haha jag är ring - galen ;) och block, pennor, sudd och sådant till skolan. Sen åkte vi hem, duschade och gjorde oss iordning för en kväll med pensionärerna, hahhahha. Ne men först vart det ner i samhället där vi kollade på de tre visemännen, fast här kallas dom Los Reyes = Kungarna, de är större än julafton typ. Och fick godis, dom och barnen som är med i "tåget/ sitter på vagnarna" kastar ut massa godis till alla som står och kollar. Jag hade värsta grymma tekniken, jag fick aldrig tag på några när dom kastade ut dom, men så fort dom landade på marken så satte jag foten på dom så ingen kunde ta dom. Så när vi gick till Kinan så hade jag hela fickorna fulla :D

Vi gick alltså till Kinan och åt med alla pensionärerna, inte så kul, men mat fick man ju ;)
Sen gick vi hem för vi skulle kolla på Harry Potter med spanskt tal + text som började kl 22, men sen ringde mamma på skypen så nu har jag suttit och snackat med dom en lång stund :)

Nu blev det mycket, men har gjort mycket idag också. Men bilder har vart dåligt. Kommer några inlägg nu snart med bilder från Barcelona och så :)

God natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: